Pogosta vprašanja
Moj iPhone, iPad, Mac se ne vklopi, podatki so mi pa zelo pomembni!
V našem servisu smo specializirani za popravila matičnih plošč na vseh Apple napravah, zato je velika verjetnost, da bomo rešili vse vaše podatke. V kolikor pa je naprava že bila na kakšnem drugem servisu, kjer so poskušali popraviti vašo matično ploščo in je popravilo bilo neuspešno, se uspešnost popravila drastično zmanjša, saj v večini primerov neizkušeni serviserji naredijo še več škode. Zato je popravilo take naprave v našem servisu še dražje.
Če so vam vaši podatki pomembni, ne tvegajte, naj bo naš servis vedno prva izbira!
Ali bom pri popravilu izgubil podatke na svojem telefonu?
Pri manjših posegih načeloma ne posegamo v programsko opremo naprave in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja. Pri večjih posegih, če je to nujno potrebno pa opravimo tovarniško poenostavitev ali ponovno namestitev sistema. Pri tem pa se vsi podatki izbrišejo, vključno z aplikacijami in stiki.
Ali naj počakam, da se Macbook, iPhone, iPad posuši, preden ga pripeljem k vam? Mogoče bo potem spet deloval!
Vaša naprava ima največjo možnost popravila TAKOJ po nesreči s tekočino! Zato ne čakajte, da se posuši in upate da bo čudežno delovala. Napravo nemudoma prinesite ali pošljite na servis.
Ali ste pooblaščen Apple servis?
Seveda ne! Kot pooblaščeni Apple servis bi vam morali tudi za najmanjšo napako na matični plošči ponuditi zamenjavo matične plošče ali celotne naprave proti nekajkrat višji ceni kot bi bila cena popravila pri nepooblaščenem servisu.